Thursday, April 14, 2016

Just do whatever you want

4MINUTE - Is It Poppin'? Lyrics (English & Romanized):
4Minute - 물좋아? (Is It Poppin?) - Color Coded Lyrics:

我真的好悲慘
你如此隨心所欲 / 就隨便你吧

사랑한다면서 내 맘 왜이리 넌 몰라
다치고 다친 내 자존심은 어떡해
눈물이 흘러 슬픈 노래만 들어
나 정말 초라해 네 맘대로 해

You say you love me but why don’t you know my heart?
What do I do with my hurt pride?
Tears flow and I only listen to sad songs
I feel miserable, just do whatever you want

雖然是三年前的夏天了
這歌詞也太點題...
小劇場演繹中

又,這是最近的新歡。
聽了就會微笑起來的歌,正向能量!

No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...