Friday, September 18, 2015

unspeakable II

Chelsea: unspeakable 2010/10/18: "

I have lost everything and I’ve lost nothing.
I have gone all the way and I return to the beginning.
喜歡與習慣是兩回事
即使還是無法說出想要什麼,能明確的說出不要什麼,已經是一種進步。

Feel comfortable and happy. 
Believe in yourself:
whatever happens, I will be great.
whatever awaits, I will get the best.

my dear." 

那是多麼美的多麼好的
而我得不到的
山雨欲來
總還是為了變化而驚恐受傷
但是
whatever happens, I will be great.
whatever awaits, I will get the best.

my dear.
you will be fine.

No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...