Friday, September 09, 2022

Our beloved queen, her majesty

 





as a monarch, as a leader, as a mother,

變化萬千世界中的一個恆定

A constant presence in a changing world
dedicated, diligent, respected, beloved, elegant, graceful

to face challenging moments with dignity, 
something we wish we have done differently
or not at all. 

感謝這樣的恆定
感謝在世界的什麼角落
我們都在努力

明明是去年在月子中心一直聽的歌
居然沒有留下紀錄


謝謝許多的典範
在我的時代裡


No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...