Wednesday, May 09, 2007

發花癡時間

極度複雜的心情
複雑すぎで言えない気分
i want to believe the power of change.

喔喔 我真喜歡軟體工程師
整個像是花癡一樣 盯著看甚至覺得害羞了起來
他的聲音還有他的氣質 為什麼這麼吸引我呢?
his voice and his temperament, why does it attract to me so much?
like what we discussed in the interview.
and what he and I talked about in his house.
the software engineers in Europe are some quite different people from those in Asia.
They are outgoing, playful, sporty, sociable and have nothing to do with gloomy, socially inept geek.
and they are surely smart and logical thinking which I admire so much.

2007年5月9日星期三
his name is Chris Wetherell.
繼續傻笑中

No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...