Monday, May 14, 2007

Sunflowers


my first Photoshop work! With canvas texture and crayon brush.
You can click it to take a closer look. :)

i will follow the dream with you
金色的向日葵在夏日的風中搖曳著 彷彿流動著的風景
我必須相信這世界是充滿無限可能性的
我希望像sunflower一樣永遠迎著陽光甜甜的笑著
背上我的夢想 看準目標就出發
魔女琪琪的夢想和會說話的黑貓
世界有多大?


---
Translation:

i will follow the dream with you.

Golden sunflowers swing in summer breezes, as if the scenes are fluid and constantly moving.
I have to believe the world is full of unlimited possibilities.
I wish I am a sunflower who always smiles sweetly to the sun.
Carry on with my dreams. Head to the goal.
The dreams of Kiki the witch and the loquacious black cat
How big can the world be?

No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...