Sunday, January 10, 2016

Happy Birthday










Google幾時變這麼貼心(?)creepy(誒).
害我還想說今天是什麼我不知道的日子。
謝謝我在這世上擁有的一切。所有大家給我的,還有我自己努力的一切。
謝謝我的爸爸媽媽把我的身體生得很好,謝謝每個親愛的你與我一起度過的時間。
You are everything I've been looking for.
追尋不同的一瞬間,我要變成更好的人。
青春美麗聰明可愛甜蜜性感溫柔善良纖細敏感......
即使事情不如預期也不要失去信心

My love is for you. ❤

Girls’ Generation -TaeTiSeo (소녀시대-태티서) - Only U - Color Coded Lyrics

You are everything I’ve been looking for
내 곁을 지켜줄래?
너의 사랑 너란 사람 함께한 순간부터
바래진 기억에 아픔이 온대도
언제나 너에게만
뛰는 내 마음을 전해 줄 거야

You are everything I’ve been looking for,
Will you protect me?
The moment I was with you and your love
Even if pain from the faded past comes
I will always tell you
My heart that only beats toward you

No comments:

magic

修練心想事成的魔法 米津玄師「地球儀」× 宮﨑駿「君たちはどう生きるか」Kenshi Yonezu - Spinning Globe (Hayao Miyazaki, The Boy and The Heron) 我一個人搬離台灣!新的考驗在等著我😍 [MMA2023ㅣ축하공연...