Tuesday, November 04, 2008

wonder2

dear God, why does it hurt so much?

What is lost is lost forever. The tricky thing is when I was in it, I never know how precious it is. People may search all over the world with all possible ways to regain the happiness, the peaceful feeling one once had, but all in vain. As what I've known all of my life, what's gone would never be back.

背對著鏡頭看著海的身影
看不見表情
but undeniably I was extremely happy then
在一個美麗的地方 和朋友度過夏日
世界沒什麼是值得煩惱的
我想談一場快樂又瘋狂的戀愛 和我喜愛的人度過每一天
無論是心靈還是身體 沒有傷痛也沒有被污染的地方
雖然偶爾有著悲觀的部分 畢竟從更久以前就已存在變成一體擺脫不掉 XD
但對未來有著正面的想像 相信我會很好、我會更好、一切都會很好

我看著照片想要一直一直看進去 看見照片照不見的地方
天空、海洋、草地、海灘、牽著的手
幾乎要哭出來
那些東西彷彿還在昨日 一覺醒來就在身邊 卻已被我深深埋葬
埋進好深好深 在無盡的黑暗中假裝從來沒有存在過 或許 這樣才能讓自己好過一點

那時的那個女孩 哪裡去了呢?
她背對著我 我什麼都看不見
ねえ、神様 教えてくれよ...

幸福真的是
很容易消逝的東西呢






下午 01:55 2008/11/5
最後總微笑唱著wonder2 說再見

キミだけはほかと何かが違う 不思議な存在なんだよ
つつんで ゆらゆら wonder2

No comments:

magic

修練心想事成的魔法 米津玄師「地球儀」× 宮﨑駿「君たちはどう生きるか」Kenshi Yonezu - Spinning Globe (Hayao Miyazaki, The Boy and The Heron) 我一個人搬離台灣!新的考驗在等著我😍 [MMA2023ㅣ축하공연...