Saturday, December 14, 2013

Mysterious Lady / 내 여자야

守護心愛女人的那種霸氣令人憧憬
心癢不已

不論幾歲還是會為了年輕男人忐忑不已
正證明還有一個地方沒有老去
永遠的少女心

閃閃發亮的你
也許永遠不會注意到的
我的小小雀躍

---
4/7/2016 9:02:16 AM
成為誰的女人在誰家過夜這種奇妙的願望終於實現
不知不覺已經是三年之前
U-KISS 유키스 - 내 여자야 (She's Mine) - Music Video Full ver.
我的女人 手放開
守護心愛女人的霸氣其實只是自我滿足的男人爭鬥心理

但是很可愛

내 여자야 손대지 마 무슨 말인지 몰라
그 누구라 하더라도 나 절대 양보 못해
내 여자야 말 걸지 마 무슨 말인지 몰라
오직 단 하나뿐인 내 여자란 말야

"She’s mine, don’t touch her, don’t you know what I’m saying? 
No matter who you are, I can’t give her up 
She’s mine, don’t touch her, don’t you know what I’m saying? 
She’s my one and only girl, she’s mine"

No comments:

magic

修練心想事成的魔法 米津玄師「地球儀」× 宮﨑駿「君たちはどう生きるか」Kenshi Yonezu - Spinning Globe (Hayao Miyazaki, The Boy and The Heron) 我一個人搬離台灣!新的考驗在等著我😍 [MMA2023ㅣ축하공연...