Wednesday, April 26, 2006

2006-04-25

so many things happen tonight,
all of them blow in my mind.

Clean the C&R dep, happily want to show off to Tamara but away?
Talk to Ewa(new bang!) then go home with fantastic mood~
Without harsh sunshine, this afternoon is cloudy but soooo warm :)
Make a call home, talk with Chris via Skype
Nothing special but miss him *^^*
Then talk with Rita via MSN
start with chitchat then the price topic
I did not have the plan to talk at first
but rather than the typing time, it's easier to just talk ;)
that's the Skype spirit - let's talk! the most basic way for people to communicate with each other :P
However, no sound but noise?
what happened? Try doing something to help
the problem is on other side = =
聊天 說話 玩接龍 XD
雖然開心但是答應了/想去他們家玩
帶著電腦去 珞說"你到底去幹嘛阿 = ="
是強迫症嗎 畢竟一個人待在房間裡也不是辦法
總覺得坐在客廳裡跟在這裡就算做著一樣的事還是愉快點
人的聲音 家庭的感覺? ^^"
九點離開天仍亮
問Otto足球隊的事情
不久Gabriel回來 show剛剛跟珞笙講話時一邊點閱的STP照片
Helena's phone call
今天來到公司的日本人
日語講的超好的西洋人
為自己越來越破爛的日文感到羞愧
sony的技術部經理 在我們面前正在進行的世界
take's cooking and 溫泉蛋 (giggle)
pirita
beach and bitch
海灘的話題 不知不覺轉換成and where is Joanna? still busy....耐人尋味的表情
反正也總會知道的 actually she...
訕笑 gabo and bitch
surprised I heard him use this word, for her
從他們同仇敵慨充滿憤恨的表情 我想不全然是為我
她的確不得他們的好感 不過 如她所說的 反正她一點都不在乎這些人
驕傲 自大 我行我素 自私 - 指摘著
我受了一點傷 但一直沒有發覺 是隱藏的太好 知覺系統自動忽略痛覺嗎?
scholoarship in the Netherlands
好久不見的一聲hey帶來Windf's shocking news
說有要事稟告的時候就感覺
雖然想逃避的不想知道但果然如此
值得恭喜的事 不難過 但是卻有點覺得失落
一直落字的新注音 讓我裝了自然
打字或思考的速度還是太慢 又被念了 > <
不管怎樣 我喜歡你as someone my favorite friend
跟你說話總是可以 讓我會心一笑
跟Triinu說的一聲hi
sort out了hostel的事 也了解了些Tallinn近郊 衛星都市的城市計畫
亂糟糟的腦子 忍不住要跟rita傾訴一下
新注音讓我迅速的打了一堆的文字burden(oh ya!)
一副先知先覺的樣子
我不想這樣想 我們之間 但是 我可是有一長串的忽略信息選擇不信紀錄 :P
在這三方通話忙碌的時候Tan偏偏也跑來湊熱鬧 = =
還不是問足球的事
哼哼 我受夠了 這麼喜歡就自己去爭取阿
幹嘛每次都要拉我做中間 明明這些就不是我的事阿 = =
一次兩次可以幫你 每次這樣拿我的名字去拜託人家我也是會煩的耶
12點離去回家
在櫃臺又弄了老半天reservation
詢問我是中國人日本人結果是台灣人的拿衛生紙冰島人XD還出乎意料的挺了解台灣問題的 :p

其實九點前吃了晚餐聊著天就已經累了的今天
卻還是出了門 遇了人 知了事
腦中亂糟糟 身心疲倦無法好好說路
卻還是硬記著 把今晚發生的事都寫下來
good night, my dear
would i feel sad tomorrow?

I am so far away and lost most of the connection of my friends
you say I can talk to you anytime.
but would this offer change since you are not only yourself anymore?

haha, an 1.5 hr record of my tonight!

No comments:

magic

修練心想事成的魔法 米津玄師「地球儀」× 宮﨑駿「君たちはどう生きるか」Kenshi Yonezu - Spinning Globe (Hayao Miyazaki, The Boy and The Heron) 我一個人搬離台灣!新的考驗在等著我😍 [MMA2023ㅣ축하공연...