Thursday, January 10, 2008

Mother's Day, My Birthday

如果說有一個重要的人
那想必就是妳
如果說要選一個特別的日子
那可能是我的生日
謝謝妳 媽媽
成為妳的孩子 來到這個世上

今天我要和妳一起度過 一起慶祝
雖然我並沒有權力選擇出生 雖然人生總是苦多於樂
不論經過多少年 我依然充滿迷惑
但值得歌詠 值得期待不是嗎?
這份獨一無二的生命
Oh life Oh life
即使總有一天到來的終點
在此之前 我希望妳健康快樂的陪伴我走這令人不安的人生路

永遠永遠

3 comments:

Rada Sonea said...

HAPPY BIRTHDAY!!!

All the best, health, luck, love, joy, happiness... everything you wish for this year may it be yours!!!

Take care, have fun!
Rada :)

Rada Sonea said...

oh, please leave your email address to my skype, i have no idea how come i don't have it! can you believe that? and did i tell you: HAPPY BIRTHDAY!!!!!??? :P

sepp said...

Palju õnne sünnipäevaks! ;)

magic

修練心想事成的魔法 米津玄師「地球儀」× 宮﨑駿「君たちはどう生きるか」Kenshi Yonezu - Spinning Globe (Hayao Miyazaki, The Boy and The Heron) 我一個人搬離台灣!新的考驗在等著我😍 [MMA2023ㅣ축하공연...