Saturday, March 09, 2019

Rooftop



我很羨慕那些生來就明亮開朗的人
與其認識黑暗、了解黑暗 甚至對抗黑暗
我寧願能一直走在光之中
這世界從不缺drama、悲劇、爛帳
但每次當我仰望天空 Every time I look up in the sky
一顆星星都沒有的夜晚
我希望我看到的不是無邊無際的黑暗
而是一些非常美麗的東西
Sky is nothing to believe
我堅實地穩定地立於地球表面

我沒有救世跟殉世的情懷
只是一個普通人
讓我精細認真地劃下健康的界線
守護我的小世界

---
我比從前快樂 很多
這不是對我來說更重要嗎
與其收集滿手門票
想讓他人羨慕  以為可以讓自己滿足
卻在午夜夢迴唉唉哭
哭到不知道自己在哭

原來是這樣
其實我的回答對他人來說一點都不重要
不過是雨夜的一個萍水相逢
卻動搖了我
「所以現在你在人生的哪一個位置呢?」我問自己
在哪裡很重要嗎?
我知道 就好

要讓他人滿意
需要花多少的自己去抵
這樣值得嗎?

親愛的神
或許你知道我修的不夠 / 或許你知道我已經足以開始解這個問題
所以安排了這個情境
我知道你愛我
請給我力量、勇氣、智慧
讓我繼續進化、成長
with all my love

You are ready to step forward into new, brighter, more empowered expressions of self, Dear Ones. Release any residual fears that no longer apply. By focusing on creating balance, healthy boundaries, and understanding that you are in charge of your own energetics, you will finally step forward into a life expression that makes your soul sing.This will allow you to be of your greatest inspiration and purpose in ways that serve everyone involved, including you.~Archangel Gabriel

【大天使加百利】2019-3-5 療癒已經成功發生的鐵證
Some of you are discouraged when an issue comes back into your awareness for healing.Please don't take this as a sign that the healing that you have already done has been ineffective. Far from it! It is a testimony to the success of the healing that has already occurred that you are ready to tackle this issue in a new, more empowered way. You are dismantling the old templates of the past in preparation for creating anew, and that is always something to be celebrated.

~Archangel Gabriel

當一個問題返回你的意識以被療癒時,有些人會感到氣餒。請不要將此視為是你做的療癒是無效的跡象。遠非如此!這是一個療癒已經成功發生的鐵證,你已經準備好在一種新的、更授權的方式中處理這個問題。你在拆除舊的模版,為創造新的做準備,這總是值得慶祝的。

~大天使加百利

No comments:

Love letter to

伊有被好好地愛著  這對我來說是最無上的validation  胸無大志的我  只希望能和家人一起快快樂樂的生活 除此之外別無所求  越來越清晰 越來越明朗  原來我想要過的是我高中時的生活  每天去學校上學跟同學玩  下課後在校夜自習寫功課  晚上回家一邊吃媽媽炒的炒青菜一邊看...